heen
פורטל טנטרה / מגזין הטנטרה / מולטיאורגזמיות  לגברים – גם אנחנו יכולים

מולטיאורגזמיות  לגברים – גם אנחנו יכולים

מאמר מאת: רוני כהן

מי מאיתנו לא מקנא באשה שיכולה לחוות מספר אורגזמות בסשן מיני אחד ?

ולא די בכך, האורגזמות שלה יכולות להימשך הרבה מעבר לשניות בודדות והיא לא מיד נרדמת בסופן. אז מישהו שכח אותנו  הגברים? האם גם אנחנו יכולים ? אז כדי שלא תישארו במתח התשובה היא כן בהחלט אנחנו יכולים להיות רב-אורגזמיים ולחוות מספר אורגזמות ברצף ללא או עם אובדן זרע, הבחירה בידינו. זו שיטה רוחנית מצד אחד אך לאו דוקא, זו פרקטיקה ממשית שניתן לתרגל, טיפים מעשיים והנחיות תירגול בסוף המאמר. אז בואו נצא לדרך.

לפני שנגיע לאורגזמה הנכספת נוותר על להגיע למטרה, ניקח שאיפה עמוקה לבטן וננשוף את האויר ארוכות. בהקשר לאורגזמה, מיניות הגבר (male sexuality) נחקרת הרבה פחות מאשר אצל הנשים. אצלן הרבה מאוד ידוע כיום מהרמה הטכנית, אנטומית ועד לרמה הרגשית, כיצד להגיע לאורגזמה וכיצד לחוות מולטי-אורגזמות בפרטי פרטים. לעומת זאת אצל גברים ההנחה היא שזה אינו בר השגה ולא מציאותי. בדיבור על מיניות הגבר מתרכזים בעיקר בפאן הפיזי ופחות התחושתי-רגשי (man sensuality), זה כנראה נובע מהתרבות שלנו שטבעה עבור הגבר את תפקיד הלוחם, החודר, המשימתי ופחות המתמסר (surrender) והנוכח. כאשר גבר גדל על העובדה שגבריותו נמדדת במידת זיקפתו הוא פחות מפתח את חושיו ועל כן חושניות אינה שחקן משמעותי בהצגה. חושניות עבור רוב הגברים מתרכזת באיברי המין והאגן ופחות באזורים כמו הפטמות, הגרון, צואר, כפות רגליים ועוד. היכולת לחוות אורגזמה אחת או יותר (ללא שפיכה) מתחילה בחיבור לחושים – טעם, ריח, מגע, ראייה שמיעה.

כדי שגבר יוכל לפתח יכולת מולטי-אורגזמית עליו לצאת מתודעת זין-עומד-חודר-גומר לתודעת עונג, נוכחות והתמסרות. אז אברי המין אינם משמשים כנשק מלחמה אלא ככלי עונג. ברגע שהגבר נוכח בגוף, בנשימה ובמבט העיניים ואינו חותר לגמירה, אז יכולה להתרחש ארוגזמה אחת משמעותית או כמה ברצף. זה כמובן אומר לעזוב את הראש בצד, אין לנו צורך בראש עצמו כדי לחוות אורגזמה.

הדבר הראשון שעלינו להבין כגברים היא שאורזמה ושפיכה באופן פיזיולוגי-ביוכימי הם שני תהליכים נפרדים.

אצל גברים לרוב האורגזמה מלווה בשפיכה אך לא בהכרח. שפיכה מרוכזת באזור אברי המין וזהו, לעומת זאת אורגזמה יכולה להיות מורגשת בכל הגוף כולל הכתפיים, הראש, המוח, שפתיים עיניים ועוד. למעשה אנו יכולים לחוות all body orgasm שבד"כ מכונה אורגזמה טנטרית שמאפשרת לגברים להנות מאורגזמה ללא שפיכה וע"י כך לחוות רצף של אורזמות ככל שירצו. מחקרים מראים שגברים יכולים לחוות 2-16 אורגזמות לפני שפיכה. ע"י תירגול טנטרי אנו יכולים להפריד בין אורגזמה ושפיכה וע"י כך לחוות רצף אורגזמות ללא שפיכה.

לי אישית אין שום התנגדות לשפיכה, להיפך זו חגיגה של החיים, בתרגום שלי – לא תשפוך זרעך לשוא – הכוונה שאם כבר אתה גומר אז תחגוג את זה ותנצל את הנוזל המיוחד והטהור הזה למשחק, מריחה על הגוף ועוד רעיונות יצירתיים. אני כן בעד למנן את כמות הגמירות ולהגדיל את הזמנים בין גמירה לגמירה. המדע כבר הוכיח מעל לכל ספק שיש חיוניות רבה בנוזל הזרע והגוף משקיע משאבים רבים על מנת כל פעם ליצרה מחדש, עובדה זו נעשית משמעותית ככל שאנו מתבגרים. וכמובן שגם ביצירה מחדש יש יתרון אך יש לשמור פה על איזון. יש משהו מאוד חזק ועוצמתי באנרגיה המינית השמורה בזרע שלנו, השמירה של הזרע מאפשרת לנו חיות, ויטאליות, בריאות ואריכות שנים. בזרע שלנו לא טמונים רק היכולת ליצור חיים חדשים אלא גם מעיין הנעורים עצמו, האנרגיה המינית כפי שאנו למדים בטנטרה יכולה להיות מותמרת לעשייה, לאהבה, למדיטציה ולאורגזמה. ולמה חשוב לדבר על שמירת הזרע בהקשר למולטיאורגזמיות ? מכיון שלא ניתן לחוות מולטיאורגזמיות אם האנרגיה המינית חלשה. תירגול מולטיאורגזמיות לרוב מחייב שמירת זרע.

אז מהי אורגזמה?

אורגזמה הינה תחושת העונג שאנו חשים בזמן הפורקן המיני או לאחריו. בצרפתית היא מכונה la petit mort שפירושו המוות הקטן וזה מסביר את מה שמעבר לאורגזמה ואולי גם את הפאן הרוחני-מיסטי שלה. בזמן האורגזמה ישנם שינויים משמעותיים בגוף כמו – הגברת קצב הנשימות, האצה בפעימות הלב, והפצצה הורמונאלית (סרוטונין, אדרנלין, אוקסיטוצין, אנדורפנים ודופאמין). המח משחרר את כל המתח שבגוף, יחד עם זאת מתרחשים התכווצויות שרירים ברצפת האגן בקצב של 2-14 התכווציות כל שנייה. השרירים המתכווצים הם באזור פי הטבעת, בלוטת הערמונית והשרירים סביב אברי המין. האורגזמה עצמה מורגשת במח וכרטט בכל הגוף, תחושת שלווה, רגיעה וסיפוק גדול. מעבר ליתרונות שהוזכרו לעיל, גבר רב אורגזמי הינו מתנה עבור כל אישה או גבר וכמובן עבור עצמו, מכיון שהוא אינו חדור מטרה לגמור, ועל כן יש יותר נוכחות של מגע, אהבה ושהייה ברגע, מעשה האהבה מתארך ונעטף באיכות חדשה. מה עוד נבקש ?

אז מה עלי לעשות כגבר כדי לחוות מולטי אורגזמיות?

ראשית להירגע, אחד הדברים שקשה לנו איתם הגברים זו התחרותיות וקינאת הפין, וכל הזמן יש לנו רצון להוכיח שאנחנו חזקים טובים ומזיינים כמו מכונות. אז ההזמנה היא להיפרד מהחלק הזה בתוכינו, להתמסר לגוף שלנו, ללמוד לעשות אהבה עם עצמינו, לחקור ולגלות נקודות עונג והנאה. בדרך ניפטר גם מרגשות אשמה, בושה, פחד ומבוכה שמלווים אותנו בהקשרים של מיניות ושל הגוף שלנו, שהטנטרה רואה בו לא פחות מאשר מיקדש האהבה ובלינגם(איבר מין זכרי) שלנו שרביט האור.

כדי לפתח יכולות מולטיאורגזמיות עלינו לעשות היכרות עם הפירינאום שלנו, זהו למעשה חיץ בין הנקבים, האזור בין פי הטבעת לשק האשכים. נקודה זו גם מכונה נקודת מיליון הדולר או שריר הסקס וביוגה נקראת מולה-בנדה (נעילת השורש). נקודה זו היא למעשה הבסיס לעבודה הטנטרית ולפיתוח היכולת המולטי-אורגזמית בגברים. החדשות הטובות הן שזה אפשרי והפחות טובות הן שזה דורש הרבה תירגול והתמדה ופה רובינו נופלים. אז השריר הזה כמו כל שריר בגוף דורש תירגול, חיזוקו והיכולת לשלוט בו מאפשרים לעצור את השפיכה, לחזק את הזיקפה ולמשוך את האנרגיה המינית במעלה עמוד השידרה, לאורך ה"חליל" של מרכזי האנרגיה הגוף (הצ'אקרות), מעלה לעבר המוח, וחזרתו במסלול מיקרוקוסמי דרך הפה והלב חזרה אל הבטן התחתונה (Hara) שם הוא מאוכסן. כך למעשה אנו מזרימים את האנרגיה המינית בגוף וחווים אותה כרטט אורגזמי. ראשית תתחברו לנקודה הזו, תרגישו אותה עם היד, עסו אותה בסיבובים איטיים ולחיצות פנימה ונישמו לשם נשימות מלאות.

ולפני שנעבור לשלבי התירגול חשוב לאמר מספר מילים על הנשימה, מכיון שללא נשימה אי אפשר לחוות אורגזמה. רובינו לא נושמים בצורה מלאה, אלא נותנים לגוף את המינימום הנידרש. חשוב מאוד בכל הקשר של עבודה מינית לפתח יכולת לנשימה מלאה. זה אומר – פה פתוח, שאיפה מלאה לבטן ולחזה, להרגיש את המלאות, לעצור לרגע ואז לשחרר באיטיות את כל האויר. בנוסף – תירגול פראניאמה (פראנה=אנרגיית החיים ; היאמה=תירגול) כמו קפלבטי, אוג'יי, בהסטריקה ועוד. רצוי לעבוד עם מורה מוסמך ומנוסה. אז פיתחו את הפה, קחו שאיפה עמוקה, מלאו את הבטן ובית החזה, החזיקו מעט, ונישפו בפה פתוח עם אנחה טובה.

קדימה לעבודה – השלב הראשון הוא להתאמן על כיווץ והרפיה של השריר הזה. כדי להבין בדיוק היכן מיקומו דמיינו שאתם משתינים ואז עוצרים השתנה (לא מומלץ לעשות זאת הרבה בזמן השתנה, אלא רק לצורך הבנת המקום). קחו שאיפה עמוקה, כווצו את השריר פנימה ומעלה, ובנשיפה שחררו באיטיות. גם אם בהתחלה לא ברור לכם היכן בדיוק השריר שחררו זאת, זה יגיע עם הזמן. תירגול זה אפשרי בבית, בנהיגה או בישיבה בעבודה.  מומלץ להתחיל עם 50 כאלו ביום ובהדרגה לעלות עד ל-300 ויותר.

השלב השני הוא ללמוד לעצור את השפיכה ע"י כיווץ של שריר ה- PC (Pubococcygeus, המולבנדה ביוגה, נעילת השורש), תרגיל זה גם Kegel Exercise. הרעיון פה הוא לעשות אהבה עם עצמך, בטנטרה אנו פחות משתמשים במילה אוננות (כבודה במקומה) אלא בעינוג עצמי וזהו הבדל משמעותי. בעינוג עצמי אתה מפנה זמן נטו לעצמך, ללא טלפון נייד, ללא הפרעות. עושה מקלחת טובה, שם מוזיקה, נר קטורת או כל דבר שעושה לך נעים. ומתחיל לגלות מחדש את גופי. במגע איטי, חושני עובר על כולו, מגלה נקודות עונג חדשות ובעיקר נושם נשימות עמוקות ומלאות לבטן ולחזה. בהדרגה אתה מתכוונן לאיזור המיניות – מפשעות, ישבנים, אשכים, לינגם ולומד ללזהות את נקודת האל-חזור. לעבוד על ה- edging , אם הסקלה של העוררות המינית היא 1-10, כלומר 1-2 זו התחלת העוררות, הרגשת החשק לסקס, 3-4 יש כבר ריגוש, דם זורם ללינגם ומתחילה התקשות, 5-6 הלינגם כבר קשה כולו, 7-8 רמת הגרוי עולה מאוד ואנו מתחילים לחוש את הקצה, 9 זה כבר נקודת האל חזור שממנה תהיה שפיכה ב-10. התירגול אמור להביא אותך כל הזמן לאזור ה- 8-9 ואז עצירה ע"י כיווץ השריר ופיזור האנרגיה מאזור המין לכל אברי הגוף ע"י שקשוק, ליטופים, השמעת קול ונשימה. המלצה נוספת – מכיון שאנו רוצים לפתח מודעות למיניות שלנו, לעוצמה שלה ולשליטה בה (שליטה ממקום חיובי) ההמלצה היא לא להשתמש בפורנו בתירגול זה מכיון שהפורנו מסיח אותנו מלהיות נוכחים עם עצמינו במודעות מלאה.

מטרת התירגול היא ללמד את הגוף שלנו מחדש לוותר על האימפולס לשפיכה ביחד עם האורגזמה כי כך הטבע רוצה (ליצר ילדים). בשלב זה אתה לומד להפריד שפיכה מאורגזמה. ושוב – ללא תירגול מתמשך ובהתמדה גם אתם תגיעו למסקנה המוטעית שזה לא עובד. תתחייבו לתירגול יומיומי (סדאהנה). בפעמים הראשונות יתכן והשפיכה תגיע, קבל אותה בברכה, הכל בסדר אתה בדרך. בהמשך – יתכן ותעצור את השפיכה מוקדם מידי ואז האורגזמה לא תגיע, גם זה שלב בדרך. ואז יום אחד תגיע האורגזמה ללא השפיכה, וזו חגיגה אמיתית. הכי חשוב כמו בכל עבודה עצמית להנות מהדרך, להיות נוכח בה ולהנות.

השלב הבא הוא ללמוד להעלות את האנרגיה בשלבים בתחנות השונות בדרך. ראשית בכל שאיפה אנו מדמיינים את האנרגיה עולה מאברי המין לאזור הסאקרום (עצם הזנב) ומשם דרך כל חוליות הגב אל העורף, ראש, פנים, גרון, לב ובטן. אלו התחנות העיקריות בדרך. ההמלצה היא להקדיש מספר ימים לכל תחנה ואת השאיפה עם הכיווץ לקחת לכל תחנה ולשהות שם ולחוש את ההשפעה ברמה הפיזית, רגשית ואנרגטית-מינית. ניתן בהתחלה להניח יד על כל מרכז ולחוש את האנרגיה. במידה ואתם חווים קושי או לא מרגישים דבר, דמיינו את האנרגיה עולה במרכזים השונים, דמיון מודרך הינו כלי חזק בפיתוח היכולת המולטי אורגזמית.

תירגול מתקדם שנקרא Passion Pump – משאבת התשוקה מלמד אותנו לסובב את האנרגיה ב- Microcosmic orbit ולחוות את המולטיאורגזמיות בכל הגוף. כמובן שבהמשך ניתן לשלב תירגול זה בסקס עצמו, בחדירה ולחוות את המולטיאורגזמיות עם בן/בת זוג, את זה נשאיר למאמר נוסף.

את ההתירגול הנ"ל לא מומלץ לבצע לבד אלא בהדרכת מורה מוסמך תחילה, וכמובן אם יש בעיה רפואית כלשהיא אז להתייעץ עם רופא.

מי מיכם שרוצה להתפתח בדרך הטנטרית מוזמן לדבר איתי, אני מתמחה במיניות הגבר (סטרייטים, ביסקסואלים, גאיז, וכל מה שבניהם) ומאמן גברים לשלוט במיניות שלהם, לחוות מולטי-אורגזמיות ולהתחבר לגבריות האמיתית שבהם ממקום של אהבה וקבלה, ובכך לחיות חיים מלאי תשוקה ועונג. אנו מתרגלים כקבוצת גברים פעם בשבוע בתל אביב שיעור טנטרה יוגה שמלמד אותנו את עקרונות התירגול הטנטרי בתמיכה של היוגה, שילוב של עבודת גוף, נשימה, תנועה, קול ומגע. כמו כן ניתן לתאם איתי מיפגשים אישיים של  טנטרה או טנטרה-יוגה. כמו כן אני מקיים סדנאות קצרות וארוכות (סופ"ש) לגברים בלבד, ומייצג בארץ את ביה"ס הגדול מארה"ב למיניות מודעת (The Body Electric School ) .

מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה. נמסטה, רוני

 

 

 

 

 

 

3 2 votes
Article Rating
הרשמה להתראות
הודיעו לי על:
guest

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments