heen
פורטל טנטרה / מדריך למפגשי טנטרה

מדריך למפגשי טנטרה

המדריך שיעזור לכם לבחור את המפגש הטנטרי המתאים לכם ביותר: מה ההבדל בין מפגש טנטרי לעיסוי טנטרי, איזו עבודה פנימית נעשית במפגש אישי ללא מגע, מה כולל מפגש טנטרה אישי עם מגע, מה זה מפגש ריברסינג וביו אנרגיה, ומהו מפגש טנטרי אונליין?

המדריך כולל הסבר על אופן ומהות העבודה הפנימית שנעשית בכל סוג מפגש על מנת שכל אדם יוכל לבחור את המפגש המתאים לו.

חשוב להבין כי אין מפגש אחד עדיף על משנהו, ההעדפה היא אישית לכל אדם.

יתרה מכך,

ייתכן כי לאותו אדם תהיה עדיפות לסוג מפגש אחר בתקופות שונות בחייו.

לכן,

בבואנו לבחור סוג מפגש וכן מרפא, נבחן מהי הדרך המתאימה לנו ומיהו המרפא שעונה על הצרכים שלנו על מנת שנבוא לתהליך עצמו פתוחים ומוכנים ככל הניתן.

 

מפגש טנטרה אישי (ללא מגע)

מפגש ללא מגע יכול להיות שיחה, אימון, יעוץ, הדרכה, לימוד, עבודה אנרגטית, דמיון מודרך, נשימות, ועוד. המפגש אינו כולל מגע פיזי וכל מגע מתרחש דרך האנרגיות והאינטראקציות הנוצרות בין מחזיק המרחב (המרפא) ובין הלקוח.

אלו מפגשים חזקים ועצמתיים שמלווים בדרך כלל בתהליך של מספר פגישות על מנת ליצור שינוי וריפוי באזורים שאנשים מרגישים חסומים ותקועים בחייהם.

בתוך מרחב המפגש, המרפא מאפשר מקום בטוח להעלות ולהעמיק בנושאים שלפעמים מביאים איתם בושה, מבוכה, אשמה או פחד.

דרך המפגשים, הלקוח לומד ומתרגל דרכים חדשות לבטא סוגי רגשות שלא מוצאים לגיטימציה בחיי היום יום שלו, כגון: כעס, עצב, עונג, שמחה ועוד.

במפגשים אלו מתבצע בין היתר גם תהליך של פתיחת ערוצי אנרגיה. תהליך זה מאפשר לאדם להביא את עצמו בביטוי מלא ושלם יותר בכל תחומי החיים.

 

מפגש טנטרה אישי (עם מגע)

מפגש הכולל מגע הינו מפגש שעובד על הגוף הפיזי והגופים הרגשיים במקביל, דרך סוגי מגע שונים ובדרך כלל משולב בשיחה- לפני או אחרי המגע.

מפגש שכזה, מאפשר לשחרר בושה אשמה ופחדים המוסתרים בגוף ושלא ניתן להגיע אליהם דרך שיחה בלבד.

דרך המגע אפשר ללמוד להניע אנרגיות שונות בגוף. אנרגיה של אהבה, אנרגיה מינית ואנרגיה של תודעה.

כאשר משלבים את המגע עם נשימות, ניתן להגיע לתת המודע בגוף ודרכו לשחרר הרגלים אוטומטיים, אמונות מגבילות ודפוסי הרס עצמי.

במפגש עצמו נוגעים וממיסים שכבות של חסימות, כאבים ורגשות על מנת לשחרר משם פגיעות, טראומות, חוויות קשות, רגשות מודחקים דיכאונות, מצבי חוסר אמון ושכאלה.

במפגשים אלו נעשית בין היתר עבודה על זיהוי ותקשור של הגבולות האישיים ע"י חידוד ההקשבה פנימה של הלקוח. עבודה על גבולות הנה משמעותית כיוון שככל שאדם מחובר לגבולות שלו ומבטא אותם בבהירות ובקלות, כך גדלה אצלו התחושה הפנימית של אמון וביטחון בחיים.

המגע הנו מגע מלמד, אוהב, תומך, עצמתי אך עדין ויכול להיות בשימוש בסוגי אנרגיה שונים.

 

מפגש טנטרה  OnLine

מפגש טנטרה אונליין הנו מפגש הנעשה מרחוק, בדרך כלל בשימוש דרך הטלפון, סקייפ, מסנג'ר או תוכנה אחרת שמתאימה לשני המתקשרים.

דרך מפגש זה אפשר לקבל את כל האימון: יעוץ, הדרכה, לימוד, עבודה אנרגטית, דמיון מודרך, נשימות ועוד. נוחות מפגשים אלו נובעת מזמינותם הגבוהה. עצם יכולת הלקוח להיות בביתו או בכל מקום שיבחר, יכול ליצור ליווי קבוע וזמין, בשעות מתואמות מראש או לפגוש מרפאים הרחוקים ממנו פיזית ולקבל את התדר הספציפי שהוא צריך מהם.

מפגש זה הנו בעצם כמו מפגש ללא מגע ובתוכו ניתן לעבוד על כל מגוון הנושאים וללמוד את כל הכלים הרלוונטיים לאדם לחיי היום יום או לעבוד על אתגר מסוים לפי הצורך.

 

ריברסינג וביו אנרגיה

ריברסינג וביו אנרגיה הן שתי שיטות מפגש עצמתיות במיוחד, העוזרות לפתוח את ה"שריון" הרגשי והפיזי שלנו.

הריברסינג הינה טכניקת נשימות מחוברות בעלת השפעה עמוקה.

בריברסינג מתרגלים נשימה טבעית בצורה מסוימת, שמעצימה את אנרגיית החיים בגוף ועוזרת להיכנס לעומקי תת המודע שלנו ולשחרר משם פגיעות, טראומות, חוויות קשות, רגשות  מודחקים דיכאונות, מצבי חוסר אמון, ושכאלה.

השיטה השנייה – ביו אנרגיה, משלבת  טכניקות נשימה שונות עם עבודת גוף מדויקת שמסייעת גם לפתוח את הגופנפש שלנו. יש המשלבים בין שתי השיטות יחדיו ליצירת מפגש עצמתי במיוחד.

זוהי עבודת הכנה מעולה לעיסוי טנטרי וטוב לעבוד עם כלים אלו כדי לפתוח את ערוצי האנרגיה ולשחרר חסמים מהגוף, לפני שנכנסים לעבודה המינית.

 

עיסוי טנטרי

עיסוי טנטרי הנו עבודת עומק עם הגוף, הנשימה והקול במטרה לשחרר אנרגיה שתקועה בגוף וללמד אותה לנוע בנתיבים חדשים ומעצימים.

הוא מסייע לשחרור חסימות, פתיחת נתיבי האנרגיה, הרחבת תודעה, איזון וחיבור בין האנרגיות השונות בגוף (לב, רגש, תודעה, מין) ויכלול מגע וסוגי נשימות שונים.

ייחודו של העיסוי הטנטרי הוא בעבודתו בין היתר, עם אנרגיית המין. המרפא מתחיל בעבודה דרך כל אברי הגוף הרגילים וממשיך לעיסויים אינטימיים.

עיסוי באיברים האינטימיים מאפשר גישה לרובד נפשי נוסף כיוון שאזורים אלו בגופינו (אברי המין ופי הטבעת) הנם שערים עוצמתיים של הגוף שלנו.

אצל רוב בני האדם,  באזורים אלו יש "שריון" רגשי ופיזי לאחר שהצטברו במהלך השנים מעצורים בגין רגשות שליליים שהושלכו על איברים אלו כדוגמת: אשמה, בושה, פחד.

חסמים אלו יכולים להיווצר גם מהילדות המוקדמת שבה למדנו שיש להצניע אזורים אלו. כשלמדנו לשפוט את המגע באיברים האלו והעונג שניתן להפיק מהם.

לאחר תקופת הילדות, החינוך המיני שקיבלנו כשהתבגרנו, הגיע לעיתים מפורנוגרפיה או אנשים שגדלו על פורנוגרפיה במקום חינוך חכם אוהב וקשוב לחוויה המינית, כפי שהיה ראוי שיהיה.

עם הזמן, אזורים אלו קיבלו בעיקר עוד ועוד מגע לצורך סיפוק מיני ולא מגע אוהב. פעמים רבות לא הקשבנו לצורכיהם האמיתיים. אם בשביל לרצות אחרים ואם לצורך פורקן רגשי קצר מה שרק הגביר את הכאב שהצטבר באזור זה ומחכה לריפוי, בין היתר דרך העיסוי.