heen

טל כהן ששתיאל

זוהי הזמנה למסע גילוי וחיבור לאמת שלנו. למי שאנחנו מתחת לכל השכבות שהתעטפנו בהן עם השנים. בבסיס של כולנו קיימת קודם כל אהבה טהורה ושמחה.

לאחר כמעט 20 שנים של תרגול, מצאתי שהיכולת שלי היא להיות נוכחת בכאן ועכשיו, עם לב פתוח באהבה, באינטמיות, בהקשבה וברגישות גבוהה. מאפשרת לך ולכם לעבור מסע אותנטי ואמיתי, להשיל מחסומים וקליפות להתחבר לאהבה ללא תנאי ולריפוי.

המין הוא שער להתחבר למקור האלוהי שלנו אהבה ללא תנאי והחיבור לאהבה עצמית היא ריפוי ענק, זה יכול להגיע רק מבפנים מתוך הקשבה, נוכחות והנאה מהפרטים הקטנים.

טל כהן ששתיאל

מורה ומנחה לאנטימיות ומיניות מודעת בדרכי הטנטרה, מהוותיקות בארץ למעלה מ20 שנה. חונכת ויוצרת מיפגשים טנטרים לזוגות, יחידים ויחידות.
חיה נושמת ומתרגלת טנטרה כדרך חיים.

חונכת מטפלות שרוצות ללמוד את הדרך שלי לעולם קסום זה.

מאז שאני מכירה עצמי, אני במסע לגילוי וחקירת המיניות. המיפגש איתי הוא חווייתי, במרחב של שקט, אהבה ואמון הדדי.

התמרה של האנרגיה המינית, הפותחת את הלב ומאפשרת לנו להתאהב קודם כל בעצמנו. וממקום כזה להישאר עם לב פתוח לעצמינו ואל העולם סביבנו.

בשנת 2000 נחשפתי לעולם הטנטרה, ויחד עם מיכה שהיה בן זוגי . למדתי מטובי המורים בארץ, עברתי קורסים, סדנאות חניכות והתנסויות רבות. כך נבנתה הדרך שלי.

עם השנים, הגוף שלנו אוגר בתוכו חוויות וזיכרונות שיוצרים לעיתים חסימות ניתוקים וכאבים גלויים או סמויים. העיסוי הטנטרי במרחב בטוח, שקט, אוהב ומכיל הוא כלי המאפשר לגוף לשחרר ולהתנקות מרגשות וזכרונות שננטשו, דרך הנעה של האנרגיה. התהליך מביא לתחושת הקלה, קלילות ושיחרור.

 

*מאסטרית בעיסוי טנטרי ככלי להעמקת האינטמיות והכרות עמוקה עם גופינו והאנרגיה המינית. העיסוי הטנטרי הוא גם כלי לשיחרור ריגשי והשכנת שלום עם הגוף והנשמה שלנו.

*מתמחה בריפוי מיני ובבעיות תיפקוד של גברים ונשים.

*פתרון מעשי ומוכח לשפיכה מוקדמת: מלווה גברים הסובלים משפיכה מוקדמת וחווים התרגשות יתר, לחץ ותיסכול מהפער בין הרצון להנות ולספק את בת הזוג לבין מה שקורה בפועל ומרגישים שזה גורם להם לחוסר ביטחון בתחום המיני ומפחדים להגיע לאינטמיות. המומחיות שלי היא ללמד וללוות אותם להשתחרר מהלחץ, לבנות ולהחזיר את הביטחון העצמי, לשפר משמעותית את חיי המין ולהנות מהם.

*ריפוי מיני לאנשים שעברו מחלות קשות, ופגיעות.

*ליווי לזוגות שרוצים לשפר את התקשורת המינית, להעשיר את העולם המיני שלהם ולהיפתח לחוויות מרגשות וחדשות.

*חוויה חושית ומתנה מופלאה למי שרוצה להתפנק ולהעניק לעצמו חוויה שתיצרב בגוף ובנשמה.

*מטופלים כותבים :

אני רוצה להודות לך מקרב לב על עוד מפגש מעצים ועל עוד תובנות חדשות.

אנחנו ניפגשים כבר תקופה לא קצרה ועוברים יחד תהליך ששיפר לי משמעותית את איכות חיי המין, הבטחון העצמי במיניות שלי ובכלל את איכות חיי היומיום שלי ושל הסובבים אותי.

ההתמכרות שלי לפורנו חלפה ונעלמה ואני לא מרגיש שום צורך לצפות בפורנו. צפייה בפורנו היתה בעבר דבר כמעט יומיומי עבורי.

יחסי המין שלי היו תמיד מכווני מטרה. האורגזמה שלי ושל בת הזוג (בסדר הזה) עמדו בראש סדר העדיפויות ועניין הזיקפה זמזם לי כל הזמן בראש. הייתי מוצף ברעשים ומחשבות מיותרות ולמעשה לא הייתי נוכח רוב הזמן.

הייתי במפגשים אישיים עם ארבע מטפלות טנטרה וכמעט וויתרתי על מפגשי הטנטרה משום שלא הרגשתי עומק משמעותי עם המטפלות הקודמות.

את תמיד נוכחת במאה אחוזים ובונה בהדרגה ובמיומנות מדהימה סביבה בטוחה, נעימה ונטולת רעשים. השיחה, המדיטציה והטקס הקצר של חום וקרבה מובילים אותי לעיסוי הטנטרי כשאני רגוע ופתוח לתחושות ולרגשות שמציפים אותי.

המיומנות שלך במסאז׳ מהפנטת. מעולם לא הגעתי לרמת עוצמה כזו של הנאה פיזית ורגשית.
אני ממש מרחף בעולם אחר.

בסיום המסאז׳ את מנחיתה אותי ברכות ונעימות לעולם המציאות.

בכל מיפגש אני מגלה שאפשר להתקדם מעלה ומעלה עם תחושות חדשות וחיזוק של תחושות מוכרות.

המיפגשים מציפים אותי באנרגיות טובות ואחרי כל מיפגש אני מרגיש יותר רגוע, יותר מפוקס ויותר נעים לסובבים אותי.

תודה רבה לך טל מקרב לב על הנוכחות שלך בחיי!!!

*******
טל – החיים מורכבים מאוסף של חוויות – בסוף זה מה שאנחנו זוכרים ושמחים לחזור אליהם. המיפגש הזוגי שלנו איתך ניכנס בשימחה לקטגורית החוויות המהנות, המעצימות, המיוחדות והמחברות. בזכות הנינוחות שלך, המקצועיות והנעימות זכינו ללמוד עלינו – כל אחד על עצמו ואנחנו כזוג כיצד ניתן להעצים את ההנאה ולהיות טובים יותר ביחד. נהנינו לא רק מהחוויה אלא יצאנו עם הרבה take aways – ליישום בחיי היום יום שלנו – וזה לא פחות חשוב. מאחלת את החוויה הזאת לכל מי שסקרן ומוכן להתנסויות. תודה בשם שנינו.

*******

כשהגעתי לטל, היתה לי מוטיבציה אחת בראש – לגמור. לא הבנתי שאני מגיעה לתהליך שישנה את תפישות העולם שלי ולמעשה יגרום לי לגמור עם רגשות אשם, עם חוסר אותנטיות ובעיקר לגמור עם החוצצים הרבים ששמתי ביני לבין עצמי.
כשהיא הסבירה לי על המפגש והעיסוי אני מודה שחששתי מאוד. מה יקרה שם? המוח מנסה לתת הסבר אבל בפועל הרגש היה הראשון לעלות כשהתחלנו.
גיליתי כמה חששות ופחדים היו לי בכל הקשור לעונג ומיניות. מהי אנרגיה מינית ומה המקור שלה ובעיקר כמה חשוב להיות מוכנה לפשוט מעלי לא רק את הבגדים אלא גם את כל הפרדיגמות שיש לי על אינטימיות ומיניות.
אז תודה על מפגש מטלטל ופותח אופקים, שמחה על ההזדמנות ועל כך שזכיתי לשותפה מדהימה לדרך.

כרטיס מטפלת

שירותים:

מפגש אישי (ללא מגע), מפגש אישי (כולל מגע), עיסוי טנטרי

התמחויות:

טיפול בזוג, טראומה מינית, עיסוי טנטרי, עיסוי יוני, פחד מאינטימיות, רב אורגזמיות, שפיכה מוקדמת

מין המטפל:

נקבה

מין המטופלים:

זכר, נקבה, זוג, מעורב

אזורי שירות:

פרדס חנה

שפות:

עברית, אנגלית
טלפון:
להצגה לחצו

יצירת קשר עם המטפלת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.