heen

דוד כהן צדק

מנחה למדיטציה, נשימות, טנטרה ואינטימיות, מעביר תהליכי תרפיה ועונג, מעסה טנטרי בכיר, מלווה אנשים לצמיחה והתפתחות

הסרת שריון ועבודה נשימתית, מיניות ואינטימיות, עיסויים טנטריים, שפיכה נשית, שחרור טראומות והחזרת התשוקה לחיים

ברוכים הבאים למסעות הלב, בדף הזה תוכלו לקרוא ולהבין איזה תהליכים ניתן לעבור במפגשים אישיים ומהם כוללים.

אני מזמין אתכם/ן לקרוא על כל שאר המתנות שתוכלו לקבל ממני שעליהן אני מרחיב מיד.

אני מזמין אתכם/ן גם להגיע לסדנאות ייחודיות לזוגות וליחידים: סופ"ש של נשימה וסליחה, סופ"ש לסודות האינטימיות הזוגית, התכנסויות ייחודיות לסודות הטנטרה והאינטימיות .Cosmic Lovers

תחום הטנטרה בכלל והטנטרה תראפיה בפרט הם תחומים בעלי המון סטיגמות ודעות שדי שונות ממה שקורה באמת בפועל בחדר הטיפולים. הרבה א-נשים פונים אלי ושואלים מה באמת מתרחש בחדר, חלקם/ן מפחדים/ת, וחלקם/ן מפנטזים/ת דברים שונים.

בדף הזה אני רוצה קצת לפוגג את הערפל ולתת יותר בהירות לכל מי שמתעניין בדרך הטנטרית הקסומה.

אז מה קורה בתהליך של טנטרה תראפיה?

בחדר הטיפולים אני מלווה נשים גברים וזוגות בתהליכי התפתחות שונים שנעים משיקום פגיעות נפש ומיניות שונות ועד להעצמת וחקירת התשוקה לחיים.

משפט מפוצץ ולא כזה מובן נכון?

בואו נתחיל ממה אין בחדר טיפולים, זה יותר קל ועושה סדר ורוגע, בחדר הטיפולים אין יחסי מין בשום צורה והתהליך לא מכוון לשם, בתחילת כל תהליך יש טופס מסודר שחותמים עליו שבו כתוב במפורש את גבולות התהליך.

אז מה בכל זאת קורה בתהליך או במפגש חוויתי ולמי זה מתאים?

אתחיל להסביר קודם מה יש בתהליך ולמי הוא נועד:

הכלים שאני עובד איתם בתהליך מתאימים גם לשיקום טראומות ופגיעות מיניות ופיסיות וגם לעבודה של העצמת האורגזמיות והתשוקה לחיים.

-בחלק הראשון של התהליך שאני קורא לו הסרת השריון, אני מלמד דרך מדיטציות, תרגילי נשימה, עבודה עם נקודות לחיצה אנרגטיות, תרגילי גשטאלט ועוד כלים, איך לפגוש את החיים בצורה אחרת ממה שרובנו מכירים, רובנו פיתחנו שריון שמגן עלינו מפני חוויות של כאב ופחד, לרוב השריון הזה כבר לא משרת אותנו יותר ואף מונע מאתנו לגדול ולהיפתח באמת על החיים, משום שהשריון מתבסס על חוויות העבר וזיכרונות מודחקים שבעצם מנהלים אותנו.

החלק הראשון של התהליך הוא ללא מגע אינטימי וללא ערום, ואין חובה להמשיך לחלק השני של התהליך שעובד יותר עם האנרגיה המינית.

כשעוברים את התהליך של הסרת השריון, היכולת להיות ברגע מועצמת מאוד, ומתוך כך ומהמקום שהתפנה בגוף מכל זיכרונות העבר, יש מקום לזרימת אנרגטית חדשה בגוף, כשהזרימה האנרגטית בגוף מתחדשת יש נגישות רבה יותר לשלב השני של העצמת האורגזמיות והתשוקה לחיים.

החלק הראשון של התהליך הוא בעצם פירוק של תבניות התנהגות גופניות ונפשיות שמונעות מאתנו לחיות בחופשיות מצד אחד, ובמקביל מצד שני בנייה של דפוסי התנהגות בריאים שמאפשרים התרחבות אל החיים.

החלק הראשון של התהליך מתאים לשחרור טראומות וזיכרונות מודעים ולא מודעים שמונעים מאתנו חיים מלאים ורגועים.

-בחלק השני של התהליך דרך הכלים שכבר נרכשו, אנו צוללים אל הרובד האינטימי והמיני, ברובד הזה אנחנו לומדים מחדש להניע את אנרגיית החיים בגוף ולהשתמש בה להעצמת התשוקה והחיות כך שזה ישפיע על כל הרבדים של חיינו.

בחלק השני אנחנו נרגיש את המשמעות של זרימה אנרגטית נכונה ואיך כתוצאה מכך רמות העונג והאורגזמיות גדלות ומועצמות.

החלק השני כולל לימוד של הנעת האנרגיה בגוף דרך תרגול עצמי ודרך עיסויים אינטימיים שונים. העיסויים האינטימיים הם כלים חשובים וחזקים מאוד בדרך הטנטרית, העיסויים בעזרת הכלים שנרכשו בחלק הראשון של התהליך עוזרים לשחרר משקעים עמוקים שלא נגישים לריפוי כמעט בשום דרך אחרת, בוודאי לא באותה מהירות שהם עובדים לעומת דרכים אחרות.

בחלק השני נשתמש באנרגיה המינית ובעוצמות האורגזמיות להרחיב ולהגדיל את המיכל הפנימי ובמקביל נמשיך לנקות ולשחרר מאתנו דפוסים ואמונות שמגבילות את הפוטנציאל האורגזמי שלנו ואת היכולת שלנו להיות חופשיים וחסרי עכבות בכל תחום.

התהליך כולו נבנה בהדרגה ובהתאם לקצב ההתפתחות שלכם/ן.

ומה קורה במפגש חווייתי ?

ניתן לבוא למפגש בודד של הסרת השריון ונשימות טנטריות, במפגש הזה אין צורך בערום או מגע אינטימי, מפגש כזה נועד לשחרור נקודתי של כאבים רגשיים תקועים ופתיחת מערכת הנשימה. ניתן לבוא למפגשי עיסוי טנטרי אינטימיים לנשים ולזוגות, המפגשים הללו כוללים ערום ומגע אינטימי אך אינם כוללים יחסי מין כפי שציינתי בהתחלה, המפגשים הללו מתאימים למיטיבי לכת או לנשים וזוגות שמרגישים את הקריאה בתוכם ומרגישים שזה נכון עבורם.

בעזרת העיסויים השונים ניתן להעצים את התשוקה, ללמוד ולחוות סוגים שונים של אורגזמות, ולהניע את האנרגיה בגוף בצורה חזקה והרמונית.

חשוב להדגיש שהעונג והאורגזמה הם אינם המטרה של המפגש אלא רק תוצאה של זרימת אנרגיה טובה יותר בגוף.

​למעשה לא ניתן להגביר רמת עונג קיימת בעזרת עונג נוסף, רק הזרמת האנרגיה בגוף בצורה טובה יותר תאפשר את זה, וזרימת אנרגיה טובה יותר משיגים רק בעזרת עבודת תראפיה נכונה, נשימות פתוחות ושחרור משקעי העבר שסותמים את הצינור האנרגטי.

אז מה מומלץ, תהליך או מפגש חוויתי?

אין פה תשובה אחת נכונה, כל אחד ואחת צריכים להרגיש מה נכון להם/ן, לחלק יתאים קצב איטי ולעבור את כל התהליך, ולחלק יתאים לבוא למפגש חוויתי ואז להתחיל תהליך, לחלק יתאים רק מפגש חוויתי, וחלק יבחרו גם לבוא רק לסדנאות וכנסים.

ניתן לשוחח איתי כדי להבין יותר לעומק ולהתייעץ מה נכון עבורכם/ן

 

אישה יקרה,

רוצה להתחבר לנשיות שלך? מרגישה שאפשר להתענג יותר מחיי המין שלך? רוצה להחזיר את היצירתיות לחייך? עצבות וכאב לא מוסברים אופפים אותך? רוצה לחיות בשמחה וחופש? רוצה לחגוג את הנשיות שלך?

גבר יקר,

האם אתה מרגיש כבוי? חסר תשוקה וכיוון בחיים? סובל משפיכה מוקדמת\מאוחרת? מרגיש שאתה מפספס את החיים? חווה עצבנות ודיכאון בלתי מוסברים? רוצה להתפתח וללמוד דברים חדשים? רוצה להיפתח לעולמות חדשים של תשוקה ועונג?

זוגות חמודים,

רוצים להחזיר את התשוקה לזוגיות? ללמוד דרכי תקשורת שונות? ללמוד אינטימיות טנטרית? רוצים ליהנות מהזוגיות שלכם? רוצים להרחיב ולהצמיח את המרחב הזוגי?

מוזמנים אליי לקליניקה בפרדס חנה ולעבור יחד איתי תהליך שיותאם לכם/ן באופן אישי, בפגישה הראשונה נכיר ונאבחן את המקומות שמאתגרים עבורכם או שברצונכם לחקור ולהתפתח, לאחר האבחון נגבש תהליך שיוביל אתכם אל מה שחפץ ליבכם.

בתהליכים שניתן לעבור אצלי ניתן לטפל בנושאים שרשמתי למעלה ועוד רבים אחרים.

ניתן לבוא לתהליכי תרפיה ולרפא טראומות ומכאובים שכלואים בגוף ושלפעמים אנחנו אפילו לא מודעים אליהם.

ניתן לבוא לתהליכים להגברת העונג והתשוקה.

ניתן גם לבוא וללמוד את דרך הטנטרה והמדיטציות ולשלב את זה בחיי היום יום.

אפשר לבוא גם לטקסים מיוחדים לנשים גברים וזוגות : ♥ טקס אמריטה – עיסוי הנקטר האלוהי – female ejaculation

♥ עיסוי יוני טנטרי לנשים וזוגות.

♥ עיסוי יוני לשחרור משקעים וטראומות לנשים.

♥ עיסוי יוני וצוואר הרחם לנשים וזוגות.

♥ עיסוי יוני לנקודה הקדושה לנשים וזוגות.

♥  עיסוי להסרת השיריון לנשים וגברים .

כרטיס מטפל

שירותים:

מפגש אישי (כולל מגע), עיסוי טנטרי

התמחויות:

דיכאון וחרדה, הסרת שריון, זוגיות, טראומה מינית, עיסוי יוני, רב אורגזמיות, שפיכה נשית

מין המטפל:

זכר

מין המטופלים:

נקבה, זוג

אזורי שירות:

פרדס חנה

שפות:

עברית

מחיר \ זמן:

300-1000 , שעה עד 4 שעות

מאמרים וכתבות של דוד כהן צדק

פתיחת השיריון המיני

לדאבון הלב, אנשים רבים מסתובבים בעולם עם שריון שחוסם להם את התשוקה לחיים. אפשר לזהות שם איזה סוג של עצבות, משהו כבוי, אולי אפילו דיכאון. אנשים אלה מתקשים לקבל עונג כשהוא מגיע ולכן צורכים פורקנים חזקים שאינם בריאים במזון חזק, בעבודה אינטנסיבית, בפורנו קרא עוד »

עיסוי יוני – מסאג' טנטרי

סדנת טנטרה
אז מה זה עיסוי יוני באמת? מה מבדיל אותו מסתם מגע עם האצבעות לטקס מקודש ומרפא? מה היתרונות ולמה כדאי לשים לב כשמקבלים את ההחלטה לעבור טקס שכזה? ברמה הפיזית עיסוי יוני הוא עיסוי שריר ורקמות, וכמו כל שריר או רקמה בגוף שמגיבים למצב הנפשי או הפיזי שלנו ומ קרא עוד »

הטנטרה שמתחת לריגוש

משמעות הטנטרה
העבודה האמיתית בטנטרה אינה הריגוש, העבודה האמיתית היא להיות ברגע, להיות במדיטציה, להסיר את השריון, ללמוד לנשום מחדש, ללמוד להסתכל פנימה ולא להיבהל. קרא עוד »

האם טנטרה = סקס?

האם טנטרה שווה סקס
מזה שנים רבות אני הולך בדרך הטנטרה העתיקה, ולמרות השינוי האדיר שעברתי בעקבות הליכה בדרך זו, ולמרות שאנשים סביבי רואים את השינוי שאני עובר ושהמטופליםות עוברים, אני מקבל שוב ושוב כמה תגובות מתסכלות שחוזרות על עצמן : "אה.. אז אתה מתעסק במין כל היום ..כו קרא עוד »

שפיכה נשית – אמריטה

השפיכה הנשית היא אורגזמה עוצמתית מאוד ו"אפשר" להגיד שהיא פסגה גבוהה במיניות הנקבית..  אבל בעצם היא רק ביטוי או תוצאה של תהליך אותו עברה האישה עם עצמה ומול עצמה.. תהליך של שחרור מחסומים בושה ועכבות.. תהליך שלם שבתוכו היא יכולה להתמסר ולאבד שליטה לתוך קרא עוד »

לגמור או לא לגמור

לגמור או לא לגמור
זו בהחלט שאלה שרלוונטית לא רק לאוהבי שייקספיר אלא גם לכל הצועדים בדרך הטנטרה המיניות והתודעה. אז במה מדובר? משיחות עם א-נשים התגובות לנושא הזה הם מגוונות ולפעמים קיצוניות, לכן תהיו סבלניים איתי עד הסוף ומקווה שתבינו את דבריי. זכרו גם שאין פה הכללות ו קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.