heen
פורטל טנטרה / מגזין הטנטרה / טנטרה תרפיה / שפיכה נשית – אמריטה

שפיכה נשית – אמריטה

מאמר מאת: דוד כהן צדק

שפיכה נשית- אגדה או חוויה מיסטית?

במסגרת היציאה לאור החלטתי להעלות תכנים מהתהליכים שאני עובר ומעביר והראשון שבהם הוא תהליך קסום ומיסטי שבטנטרה נקרא אמריטה או השפיכה הנשית..

" ..החזקתי אותה חזק בזרועותיי בזמן שגופה רעד מעונג, רוטט ורועד מעוצמת האקסטזה שהשתחררה בעת ששפכה, ומיד נשמה את האנרגיה האורגזמית למעלה ועברה למימד אחר, וכך כשהיא בתעופה שלה ספק פה ספק שם, אני מחזיק אותה בנוכחות מלאה נהנה מאדוות גלי האנרגיה האורגזמית שלה, ונהנה מהעוצמה הגדולה שמגיעה מלהיות נוכח ברגע…"

[בהמשך המאמר שיתוף של אישה שעברה את התהליך]

אז דבר ראשון, ואהיה הכי ברור שאפשר, אגדה זה לא !! השפיכה הנשית חיה וקיימת ואפשרית לכל אישה.. ולא זה לא פיפי ושום אחיזת עיניים אחרת ששמעתם, למעשה אפשר להבין למה זה נתפס כאגדה עד לא מזמן, המיניות הנשית בכלל ואורגזמות בפרט היו תמיד בגדר טאבו מודחק שלא מדברים עליו והעובדה המצערת שהרבה נשים לא חוו אורגזמה בכלל או לא יכולות לחוות אורגזמה ליד גבר לא תרמו להפרכת האגדה, שהייתה אי שם למעלה בסולם האורגזמות הבלתי מושג והנחשק כל כך.

אפשר להמשיך ולהרחיב על הסבל הנשי והדחקת המיניות דפים וספרים שלמים, אולם לא בכך עסקינן, צריך לשחרר את העבר ולקבל את העכשיו והאפשרי, אז נעזוב למה לא ואסביר למה כן.

השפיכה הנשית היא אורגזמה עוצמתית מאוד ו"אפשר" להגיד שהיא פסגה גבוהה במיניות הנקבית..  אבל בעצם היא רק ביטוי או תוצאה של תהליך אותו עברה האישה עם עצמה ומול עצמה.. תהליך של שחרור מחסומים בושה ועכבות.. תהליך שלם שבתוכו היא יכולה להתמסר ולאבד שליטה לתוך החוויה הרוחנית האדירה שמספקת השפיכה הנשית.

אישה יכולה לחוות את השפיכה הנשית גם לבד, אולם לחוות אותה ביחד עם גבר, שמעניק את כולו ונשאר נוכח בשביל האישה עד כדי כך שהיא סומכת עליו שיהיה שם כשתלך לאיבוד במעמקי האורגזמה המדיטטיבית, זו היא חוויה אדירה ומעצימה לשני הצדדים.

תוך כדי ובימים שאחרי האישה תחווה חיבור גדול לעצמה ולנקביות לאינטואיציה ולרצונות שלה, כמו גם לכאבים שיצופו וישתחררו, השפיכה הנשית היא כמו נהר גדול שזורם בגוף, פותח ומנקה חסימות ומחזיר את הזרימה האנרגטית למסלולה.

בדרך לשפיכה הנשית יכולה האישה לעבור מערבולת של רגשות כמו בכי, צחוק, כעס, ועונג ולכן חשוב שהגבר שאיתה ידע להיות נוכח ועצמתי כדי להכיל בבטחה ללא שיפוטיות ועם מלא אהבה את כל מה שיעלה וישתחרר.

כאשר זוג חווה ביחד את השפיכה הנשית זהו אירוע מכונן ובעל משמעות רבה ומעצימה לשני הצדדים מכיוון שהשפיכה הנשית מייצגת את היכולת הגבוהה של האישה להתמסר ולאבד שליטה אל הלא נודע ואת היכולת של הגבר להיות נוכח במלואו.

לגבר תפקיד חשוב מאוד בתהליך שכן רק נוכחות מלאה תגרום לאשה לשחרר רסן  ושליטה ולהתמסר לפצצה האטומית שעומדת להגיע, אז בעצם זהו תהליך זוגי שבו גם על הגבר לעבור תהליך של התמרה וויתור על האגו בשביל להיות למען אהובתו. ואין זה משנה אם זה בת זוג במערכת יחסים ארוכה או פרטנרית מזדמנת לאותו ערב, הגבר הנוכח יתייחס לכל אשה שאיתו כאלה אהובה וכאוצר יקר שיש לשמור עליו, ובכך ייתן לה את הביטחון הנדרש לשחרור הנכסף למעמקי נשמתה.

שיתוף של אישה שעברה תהליך : " יקרות, אני רוצה לשתף אתכן בחוויה מופלאה שעברתי אתמול, זה יהיה אולי קצת ארוך, אך שווה.
חשבתי איך אני הולכת לשתף אתכן כך שזה ישמע כמו שאני רוצה, כמו שזה נחווה- נקי, מזכך, מפעים וכ"כ מרגש, והחלטתי לפרט ככל יכולתי ולא להישאר רק בכותרות. (סנסציוניות ככל שיהיו).
עברתי אתמול עיסוי יוני. (איך שבסנסקריט זה יותר נוח..), עיסוי הפות, הווגינה, המקדש שלי. עברתי כבר בעבר עיסויים טנטרים וארוטיים, אני אוהבת מגע, מתמסרת לו, יכולה לחוות רמות עונג רצופות וגבוהות.
ועדין- מה שקרה אתמול היה כ"כ שונה שהפתיע אפילו אותי.
בעיסוי טוב, טיפול טוב, ובוודאי כשמדובר במקדש האינטימי הזה שלנו, נדרשת רגישות, הקשבה, עדינות, ידע, אהבה גדולה, רצון לחולל ריפוי, רצון לעשות טוב. הרגשתי את זה אתמול בכל שניה מהטיפול הארוך הזה שחוויתי.
זה החל במפגש עיניים, נשימה, תרגילים לפתיחת הגוף והאנרגיה הכל כדי להכין אותי, ואת הגוף, להכיל את ההמשך. המשכנו בטקס הסרה שעבורי היה מרגש בו אני אומרת מה אני מסירה (או על מה אני סוף סוף מוכנה לוותר שאינו פועל עוד לטובתי- בושה, צורך להוכיח, התנצלויות..) ולאט ובעדינות, ורק כשאני מוכנה אני מסירה את בגדיי – פריט אחד בכל פעם שאני מסירה רגש/ דפוס.
רגע העירום. לי אישית, כבר נוח שם, אבל חשבתי על נשים שאולי זה עוד מבהיל או מרתיע, כמה עדינות וקבלה חוויתי. רק זה לבד מרפא. מאפשר.
הרגשתי נוכחות בוטחת וזה אפשר לי לשחרר שליטה, (יותר ויותר, בכל זאת זה חתיכת אישיו.. ), זה שהוא לא ניגש מיד אל היוני אלא אל הגב, הראש, הרגליים, ורק אז אל הבטן ומטה, לאט לאט עם הנחיה מדויקת לנשימה, להזרמת האנרגיה שאני חווה כלפי מעלה, וואו,
מקצוען!
ככה דימיתי את זה, ככה קיוויתי שזה יהיה. שזו תהיה מדיטציה, שאני אחווה חוויה רוחנית שמחברת אותי אלי, הכי עמוק שאפשר. , שאשתחרר אולי ממה שאני אפילו לא יודעת שצריך להשתחרר.
ואז, כשחשבתי שזה הקצה.. התבקשתי לעמוד על ברכיי, ואין לי מושג מה ואיך בדיוק היה שם, מרגש אותי כשאני כותבת עכשיו.., חוויתי, כנראה לראשונה, את השפיכה הנשית. שוב ושוב ושוב . כמו שחרר ממני פקק של חסימות והעונג פשוט נפרץ ממני חסר כל שליטה, בלי שארצה לשלוט. הייתי כל כולי בתוך החוויה, מדיטטיבית לגמרי, סומכת. ומודה. מודה לו על שהוא כ"כ מיומן ורגיש, מודה לי שאני יכולה ורוצה. מודה על החיים. ממש ככה. היה לי הרבה יותר פשוט לעבור את היום שעברתי (עניינים ארציים מבאסים..) עם הידיעה של איזו אישה אני.
כמטפלת, כמטופלת, אני יודעת להעריך תהליך טוב, יודעת להעריך את חשיבות התהליך, את הזמן הנדרש להיפתח (גם כשאני חושבת שאני פתוחה ומנוסה ובלה בלה..), את הריפוי שקורה לאורך זמן, את הסבלנות שנדרשת לעצמי ממני לפגוש ולשחרר כאב וזה פשוט התאפשר. ועל כך תודה לאיש היקר הזה.
הלוואי וכל אישה תמצא את הפתיחות והנכונות או האומץ לפגוש את עצמה בדרך הזו. אין לי ספק שכשאנחנו רכות ככה- אנחנו מיטיבות לסביבה- ולעצמנו ברור.
מאחלת לכן טוב. זה ניתן."" השיתוף הוא אמיתי ומי שתרצה לדבר עם האישה הזו שתפנה אלי בפרטי ואתן לה את מספר הטלפון שלה!

אני מזמין אתכן נשים יקרות וגם זוגות להגיע ולחוות וללמוד את התהליך המופלא הזה, כל אחת והתהליך המיוחד שלה. לא משנה מה הסטטוס שלכם בזוגיות או לא, מה הניסיון המיני שלכם  וכמה אתן סגורות או פתוחות, המתנה הזו אפשרית לכל אחת ואחת והיא אינה אגדה.

_____

הכותב: דויד כהן צדק – מורה ומנחה למדיטציה, נשימות, טנטרה ואינטימיות, מעביר תהליכי תרפיה ועונג, מעסה טנטרי בכיר, מלווה אנשים לצמיחה והתפתחות.

0 0 votes
Article Rating
הרשמה להתראות
הודיעו לי על:
guest

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments