heen
פורטל טנטרה / אירועים / קורס הכשרת – Sexual Healers

קורס הכשרת – Sexual Healers

קורס הכשרת – Sexual Healers

מנחה: נירוואן לב - ביה"ס לטנטרה וריפוי מיני
קורס הכשרת – Sexual Healers
מנחה אורח: שלושה מנחים מרתקים מצטרפים אלינו : עמיחי שרפשטיין, מיכל מעין דון וחן מימון.
22–23 דצמבר 2019
ישראל

להיות מטפל טנטרי, זה להיות צינור של ריפוי. זה לצאת עם המטופל למסע שמטרתו היא לחבר אותו לגוף, ללמד אותו לבטא את הרגש, להקשיב לנבכי הנפש, להיות נוכח בתודעה נקיה, לחבר אותו לתדר של ריפוי  ותדר של אהבה ושל נוכחות.

להיות מטפל טנטרי זה לעבוד עם האנרגיה הכי חזקה וראשונית שיש לנו – האנרגיה המינית, שהיא הבסיס וההתחלה של כל מה שקיים בעולם, כל מה שנוצר, וכל מה שחי.

תיעול נכון של האנרגיה המינית מביא את האדם לפסגות חדשות בחייו, ולאיזון עמוק. תיעול לא נכון מביא לפגיעות, בלבול, הרס עצמי וכאב. 

הטיפול הטנטרי ייחודי ומיוחד כי הוא נוגע בכל רבדי החיים. באשמה שלנו, בבושה, בכאב, בתודעת החוסר ובפחד. כל אלו משפיעים לא רק על המיניות שלנו, אלא גם על היחסים שלנו, ההגשמה העצמית שלנו, ועל הדרך בה אנו חווים את העולם.   

מטפל טנטרי עוזר למטופל לקלף את השריונות, הדפוסים, וההגנות המנהלים אותו, ומפגיש אותו עם הגוף הרגשי שלו ממקום של קבלה וריפוי. מקום שמאפשר טרנספורמציה עמוקה.

הקורס הוא קודם כל תהליך מרפא ומשנה חיים למשתתפים.
בקורס ניצור מרחב בטוח בו נפגוש ונלמד על כאב, בושה, חוסר אמון, פחד, חוסר ערך עצמי, וכל שאר התחושות והרגשות שמפעילים אותנו.
נלמד ונתרגל כלים לשחרור רגשי, פיזי ואנרגטי ונעצים את מקורות העוצמה והחוכמה הפנימית שלנו.

 

הקורס בנוי משלושה חלקים. 

1)   De-Armoring / הסרת שריון וריברסינג (שיילמד באינטנסיב של השבוע ) 

קורס ריברסינג, ביו אנרגיה ומגע. חיבור לעוצמת הריפוי שבנשימה (נשימה מעגלית, ריברסינג, פראנה – יאמה, נשימות טנטריות). טכניקות שונות של מגע , ולימוד של ריפוי אנרגטי המושתת על ביו אנרגיה, תטא הילינג, וריפוי קבלי.

 2)  מרפאים טנטריים

בשלב זה נעמיק אל תוך האנרגיה המינית ונלמד כלי ריפוי טנטריים עוצמתיים. עיסוי טנטרי, עבודה אנרגטית מעמיקה וטקסים. מטרת הקורס היא לשחרר כאבים וטראומות ראשוניות שמונעות זרימה בריאה של אנרגית חיים בגוף. הטיפול הוא כלי לשחרור טראומות, כאבים ודפוסים, ומשם מחבר אל מקורות פנימיים של עוצמה, חופש ועונג.

בנוסף נעמיק את העבודה עם אנרגיה נקבית וזכרית, נתמקד בסנכרון ביניהם ובהשפעה ההדדית שלהם על החיים שלנו. נלמד לעבוד עם טראומות ופגיעות מיניות ונעמיק את יכולת ההכלה והריפוי שלנו כמטפלים.

3) בסיס לטיפול

בקורס נעסוק גם ביחסי מטפל-מטופל. בניית אמון, יצירת מרחב בטוח, אתיקה מקצועית, גבולות. כמו כן נלמד על כלים לבניית קליניקה טיפולית משגשגת.

יצטרפו אלינו לקורס 3 מנחים אורחים וילמדו אותנו את תורותיהם- מיכל מעיין דון, עמיחי שרפשטיין וחן מימון. 

לפרטים נוספים מוזמנים באהבה לפנות לטל  בטלפון 052-3492411

או במייל nirvanalev@gmail.com

או לנירוואן לב 052-2849727

מחיר :

22,800 – ניתן לפרוס לתשלומים.
לנרשמים בהרשמה מוקדמת עד 31.09.2019 המחיר 19,800
לנרשמים עד 31.10.2019 המחיר 20,800
לנרשמים עד 22.11.2019 המחיר 21,800
דמי רישום – 2200 ש"ח שאינם מוחזרים במקרה של ביטול ההרשמה.

מבנה הקורס:
** שבוע אינטנסיבי בחנוכה (22-28/12/19) -במקום פסטורלי בעמק יזרעאל, כולל ארוחות ולינה ( מיקום יימסר למשתתפים )
** 6 מפגשי ערב, אחת לחודש, בימי א' בין השעות 19:00-23:00
** 6 סופי שבוע (שישי שבת ) ללא לינה
תאריכים מדויקים ומיקומים יימסרו למתעניינים.

סילבוס הקורס :
הסרת השיריון
ביו אנרגיה ומגע
נשימה ( ריברסינג, פראנה יאמה, נשימה מעגלית, נשימות טנטריות )
מגע בטכניקות שונות
עבודת ריפוי אנרגטי (הילינג)
עבודה עם קול
דמיון מודרך
תטא הילינג
עבודת נוכחות ומדיטציה
תקשורת מקרבת
ריפוי קבלי
עיסוי טנטרי
אנטומיה, פתולוגיה ופרקטיקות לעונג ולריפוי גברים
טקסים
שחרור כאבים ועבודה עם טראומות (ביניהן טראומה מינית)
חיבור למקורות העוצמה הפנימיים
עבודה עם אנרגיה זכרית ונקבית
יחסי מטפל מטופל
בניית אמון ויצירת מרחב טיפולי בטוח
אתיקה מקצועית
גבולות
כלים לבניית קליניקה משגשגת
עבודה עם הילד הפנימי
טקסים שמאניים
פסיכודרמה ככלי טיפולי

על המנחים בקורס :

נירוואן לב מקיים מפגשים עם אנשים בחיים אלו משנת 96 וטיפל במשך אלפי שנים בעבר, פגשתי אלפי אנשים בדרך, ראיתי אין סוף ניסים קורים, ודברים משתנים ונרפאים. אני משתמש הרבה בשיטת ריפוי שנקראת תטא הילינג, וכן דרך כלים שונים החל מ NLP, אימון, יעוץ, התחברות להדרכה גבוהה וגם לעיתים דרך ריברסינג, ועבודה עם ביו אנרגיה.
אני מאמין ויודע בכל ליבי, שכאשר יש רצון עמוק לריפוי וצמיחה, הם תמיד קיימים זמינים ואפשריים, ולכן אני מזמין אותך בכל ליבי לבוא ולהתחיל לחיות כמו שמגיע לך, חיים של שמחה, משחק, בריאות, אמון, שפע, אהבה, פשטות, ומימוש אמיתי של כל מי שהנך.

חן מימון – דרמה תרפיסטית (M.A), מטפלת ומנחת פסיכודרמה ופסיכואנליזה קבוצתית משנת 2011. מלמדת פסיכולוגיה, הנחיית קבוצות ותיאטרון טיפולי במכללת תילתן. מנחת סדנאות העוסקות ביחסים, אינטימיות ומיניות, מאמינה באהבה ובפוטנציאל האינסופי הטמון במפגש בין אנשים.
נעסוק בחשיפה לעולם התיאטרון והתרפיה בדרמה, יצירת מרחב טיפולי על במה, רכישת כלים בבימוי של סצנות דרמטיות. הבנת השימוש בתיאטרון ככלי טיפולי והפיכת במה ל"מרחב פוטנציאלי", לימוד טכניקות של אימפרוביזציה ומשחק דרמטי. הקניית מיומנות בשימוש בבמה כטכניקה טיפולית, המשלבת אלמנטים מפסיכודרמה במהלך סצנות תיאטרליות, וכן התערבויות טיפוליות בנרטיב העלילתי לצורך עיבוד וטרנספורמציה של תכנים רגשיים. כלים בסיסיים בהנחיית פסיכודרמה קלאסית – הבנה וניתוח אפשרויות התרפיה על במה, התמחות בשני מודלים בסיסיים להנחיית פסיכודרמה – עבודה עם ציר הזמן, פסיכודרמה אינטרפסיכית.

מיכל מעין דון – אמא לליה, מנחה ומטפלת מדהימה. מכשירה מנחות מעגלי מיניות, קורס הנחיית קבוצות מיניות, מורה בצוות האירגון הבינלאומי של ISTA, מנחה הרצאות על האורזמה הנשית " בואי בואי" , מנחה סדנאות לזוגות, לקבוצות, מטפלת בקליניקה ועוד.. ועוד…
מיכל תעביר איתנו סופ"ש בנושא טקסי מיניות שמאנית בעבודת קליניקה "hands on "
פתיחת מרחב שמאני מיני, עינוג עצמי, sacret spot ועוד…
המטפל והצל: עבודה עמוקה על חלקים מודחקים ומוכחשים של המטפל בתוך המסע בקליניקה.

עמיחי שרפשטיין – שף ואמן חושים. מטפל מיני הוליסטי ומעביר סדנאות להתפתחות ומודעות מינית.
נלמד אנטומיה של המערכת המינית הזכרית ונדבר על זקפה, שפיכה, הגדלת טווח אורגזמה, הקשרים רגשיים ואנרגטיים של איברי המין השונים. נעשה עבודה עם איבר המין הזכרי לריפוי ולעונג, עבודה עם הערמונית ,עבודה עם אשכים ושק האשכים, עבודה עם פי הטבעת כשער אנרגטי. נקבל דגשים לטיפול ונעסוק במקרים נפוצים אצל גברים.