heen
פורטל טנטרה / אירועים / כנס עפות גבוה – מבט משמח על ולקראת גיל המעבר (אונליין)

כנס עפות גבוה – מבט משמח על ולקראת גיל המעבר (אונליין)

כנס עפות גבוה – מבט משמח על ולקראת גיל המעבר (אונליין)

מנחה: אבישג מאיה זלוף
כנס עפות גבוה – מבט משמח על ולקראת גיל המעבר (אונליין)
מנחה אורח: איילה אלישע, אור גל, איילת ארד, איילת סלע הררי, אלינור נוגה כהן, אפרת דקל, אפרת וולפסון, אפרתה בנור, בת חן גולדמן, בת מיכאלי, גלית הראל, דר' נעמה סרבניק, הדר לוינסון, ויקי שלום זלוסקי, ורד שמור רבינוביץ, חגית קרצו, טל כהן ששתיאל, טל קרן כץ, יעל בן ראובן, לאונור גבריאלי, ליאת טופז, לינה מרים שלו, מיכל גז עייש, נופר ליבני לסקוב, נחמה פישר קנוטופסקי, נעמה שקד, נעמי קחילה, עינת לב ,פזית אורן ,קרולינה איזקוביץ, קרן זהר אלחדד, קרן כהן רייפמן, קרן לוי, רונית בן אליהו, רות קורן, שורי שטרול, שירה זיו, שרון גדרון פסקין, שרי אשכנזי, תהל עלמה, תמנה אלזם, תמר מימוני
21–23 יולי 2021
ZOOM

נשים רבות מספרות על הכניסה לגיל המעבר כסוג של משבר. מקום של חיפוש. של הרבה שאלות שנשאלות. ושינויים גדולים. ולכן הקדשנו כנס שלם לנושא. להביא אל האור נושאים לא מדוברים, לתת הרבה מידע שיאפשר בחירה מודעת של כל אחת בדרך המתאימה לה. ולהכיר לכן נשים מעוררות השראה רבה בדרכן. אנחנו מזמינות אותך לכנס הרחב והמקיף ביותר מסוגו בארץ, שבו נעלה את המודעות לתופעה, ניצור מרחב שבו נעשה סדר בבלאגן, נבין את התופעה מכיוונים שונים וגישות שונות, ונקבל כלים וזוויות מבט חדשות אל עבר ריפוי שלם והוליסטי.
מרצות ומנחות הכנס הינן מטפלות ונשות מקצוע החוקרות את הפנים או הזוויות השונות ששנות התבונה מביאות איתן, כל אחת תביא את הזווית הייחודית שלה. יש לנו בכנס רופאות, פיזיותרפיסטיות רצפת אגן, מטפלות ברפואה טבעית, מטפלות גוף נפש, מורות ליוגה נשית ועוד.
אני מאמינה שגיל המעבר הוא הזדמנות אדירה לצמיחה, שגשוג וחגיגה של עצמך.

מוזמנת לבוא ולקבל הרבה מידע שיאפשר בחירה מודעת של כל אחת בדרך המתאימה לה, ולהכיר נשים מעוררות השראה רבה בדרכן.