heen
פורטל טנטרה / אירועים / אנרגיה מינית וכוח החיים

אנרגיה מינית וכוח החיים

אנרגיה מינית וכוח החיים

מנחה: אור קורן
אנרגיה מינית וכוח החיים
7–10 פברואר 2018
חוות הילה

האנרגיה המינית מגלמת בתוכה את כוח החיים וקשורה באופן ישיר למימוש הרצונות העמוקים שלנו, ליצירתיות ולכוחות הריפוי וההתחדשות של הגוף.

אצל כל אחד מאיתנו קיימת מידה של הדחקת האנרגיה הזו, המלווה בבושה, פחד וכאב, שמקורם בתבניות והתניות רבות ומגוונות שיצרנו או ספגנו במהלך חיינו ואף לפני כן.

מפגש עם האנרגיה המינית הינו מהותי ומהווה מפתח למחוזות חדשים של חופש, הגשמה ומימוש שהיו סגורים עד עתה מאחורי כאב ובושה. התהליך מאפשר לנו להתחבר באופן עמוק ומרפא לעוצמה שלנו, ולהביאה במלאות ובחופשיות גדולה יותר לעולם, בתחומי חיינו ובדרכנו הייחודית.

זהו מסע חוויתי של חניכה. תהליך אישי וקבוצתי מחולל שינוי, המאפשר לתבניות ישנות להתמוסס ולאנרגית החיים ולמיניות לנבוע ממקום חדש, עמוק ונוכח, המחובר ללב ולגוף, לרגשות ולמודעות.

אני מזמין אתכם/ן להצטרף למסע אשר נותן מקום לאנושיות שלנו, המורכבת, הפגיעה, הבלתי נתפסת לעתים, המהממת, המקודשת והמופלאה. דרך מעצימה בה נקבל כלים להיפגש עם עצמנו באמת, להשיל עוד שכבות של כאב ובנוכחות מלאה לגלות את הטבע החי, הבריא והפראי שלנו ולתת לו לצאת לאור ולקרון.

דרך תרגילים וטקסים חווייתיים, עבודה רגשית, הקשבה עמוקה, ביטוי בקול ותנועה ותהליכים אישיים וקבוצתיים, נעורר ונטמיע מידע חדש בתוכנו:

נלמד כיצד להקשיב, לאפשר שחרור, להניע ולהתמיר רגשות בגוף

נקבל כלים לתקשר את צרכנו ורצונותינו בצורה בהירה המעצימה אותנו, מקנה ביטחון ומרפאה

נלמד לשים גבולות ברורים ובריאים, להקשיב  בגוף למסרים של "כן" ו"לא"

נביא ריפוי, נוכחות ושינוי למקומות בהם נחצו גבולותינו בעבר, מתוך חיבור למי שאנחנו בהווה

נלמד כיצד לפגוש את האנרגיה המינית בתוכנו מהשורש, לעבוד איתה ולחגוג אותה

נחקור את הגבולות שלנו מתוך הקשבה, נוכחות ועוצמה – נאפשר להם להתרחב במקומות שהפכו מחסומים הפועלים על אוטומט