heen
פורטל טנטרה / מגזין הטנטרה / טנטרה תרפיה / סיפורים מהקליניקה של אבישג

סיפורים מהקליניקה של אבישג

אבישג מאיה זלוף טנטרה מאמר מאת: אבישג מאיה זלוף

ניתוק מהגוף ותחשות העונג

היא קראה עליי פחות משורה באינטרנט…אפילו לא זכרה איפה. אבל משהו הרגיש לה נכון. היא אפילו לא שאלה אותי שאלות כמו – כמה טיפולים צריך , או כמה זמן זה יקח או מה הולך לקרות. היא הלכה עם תחושת הבטן חזקה שקראה לה להתמסר  לתהליך שלה, שארך 3 מפגשים לפני שהיא חוזרת למדינה ממנה באה .

אישה. עוד מעט בת 40 , נשואה עם ילדים. עברה אינספור תהליכים במסגרת טיפולית אצל סקסולוגים ופסיכולוגים שמלווים אותה כל החיים. היא נאנסה בגיל מאוד צעיר, ומאז מלווים אותה בעיות עיכול, תחושת כיווץ ופחד במהלך פעילות מינית ביחד עם תחושת ניתוק מהגוף. משהו מרגיש מנותק, מחפש את עצמו . משהו מרגיש פגום.

נפגשנו שלוש פעמים למשך 3-4 שעות בכל מפגש.

לאחר המפגש הראשון האישה חוותה פעילות זורמת ומשוחררת של מערכת העיכול. תחושה שהייתה ממש חדשה לה. שאותה היא הגדירה – ללא מאבק.

במפגש השני העמקנו בטכניקות המגע , שאפשרו החזרה של תחושת הבעלות על גופה ובמיוחד איבר המין שלה. לתוך תחושת בעלות על החיים שלה ומי שהיא , והזכות לחיות בשביל עצמה.

במפגש השלישי הגוף הוביל אותנו למפגש עם העונג. הזכות להתענג בשביל עצמה, הזכות לעשות כל מה שהיא עושה בחייה מתוך העונג שלה.

אני כותבת את המילים האלה ונזכרת בהתרגשות איך ראיתי אותה פשוט צועדת לתוך התחושה הזו וההבנה הזו, שזה שלה. הגוף שלה, העונג שלה , החיים שלה.

עד כמה שאפשר לתאר במילים מוגבלות ללא חשיפת פרטים מזהים , את מה שקרה שם בתהליך היפיפה הזה. אלו המילים שבחרתי. כשכל מילה כאן מעבירה בי גלים של העוצמה שעלתה שם ומעוררת בי הודיה עמוקה על הזכות להיות במקום המאפשר לשינוי להתרחש.
*******

האם את מענגת את עצמך?

זו אחת השאלות הראשונות שאני שואלת אישה שמגיעה אליי ומעולם לא חוותה אורגזמה  היא,

לעיתים קרובות אקבל תשובה בסגנון של :'ניסיתי כבר וזה לא עבד, אפילו ניסיתי ויברטור '.

יום אחד הגיעה אישה צעירה בת 31 לקליניקה ובמהלך האבחון שעשינו אני מבינה שהיא לא נוהגת לענג את עצמה, וכשהיא כן..מדובר בניסיון מתסכל שלא עולה על 5-10 דקות, והיא "לא מרגישה כלום" !!

אני יודעת שמה שהיא מרגישה זה בעיקר את המוח חושב , מחשבות כמו – נו..למה לא קורה כלום, נו..מתי זה יקרה …לעיתים מחשבות של השוואה – למה כולן ואני לא…..

זה מקרה קלאסי ונפוץ ולא מצב שמעיד על כך ש 'משהו לא בסדר אצלה'.

לצד הלימוד הטכני של מה בדיוק עושים ואיך משתיקים את המוח הזה. האישה למדה איך מעלים את האנרגיה המינית , ומגבירים את העוררות והיכולת התחושתית – מדובר במסע.

בדרך היא עברה את 'המוח שטוען' שכל דבר צריך להיות מאוד פרקטי ויעיל ומהיר. ואחרי זה היא עברה את העייפות וההתנגדויות שעלו בדרך כדי להיות מסוגלת לקחת אחריות על העונג שלה ולהיות בנוח במקום שמענג את עצמה. כל כך הרבה נשים מסתובבות בעולם ויכולות להעניק הרים וגבעות לכל העולם …כשלעצמן הן משאירות פירורים.

ומרובד לרובד יצאנו במסע לפוגג את כל העננים שמסתירים את העונג המתוק.

כעת, אני מוצאת את עצמי במקום הזה 'ששולח אותה' לצעוד בלעדיי. עכשיו זה רק שלה.  ואולי היה נדמה שהמסע נגמר, אך הוא בעצם רק מתחיל עבורה.

כמה נפלא לדעת שיש עוד כל כך הרבה דברים לגלות !!!
*******

כשמוותרים על העונג

בגיל 25 החלטתי שזהו,מיציתי את כל הסיפור הזה של סקס.הבנתי את הקטע …מעדיפה לקרוא ספר!

בשנים האחרונות, מגיעות אליי בדיוק הנשים האלו – בנות 25, 30 , 40 ויותר,

כל מי שהחליטה שהיא לא מוותרת ויודעת שיש אפשרות לעונג גדול שעדיין לא התגלה.

הנשים הללו, מקיימות יחסי מין  בד"כ כי  צריך, מקובל, כי זה מה שבן הזוג רוצה וכד'

אבל היא, היא יכולה בלי זה.

השנה הגיעה אליי אישה עם הסיפור הזה.  נשואה + ילדים + המון סיפורים למה החשק המיני נעלם.

במהלך המפגשים, אנחנו מגלות שהסקס עם בן זוגה , משעמם לה. היא לא באמת נהנית , היא לא מצליחה להרים את האנרגיה המינית, היא עייפה. ויש איזה 'פיל' שמסתובב בבית שקוראים לו 'טינה'.

טינה בעיני זה לא 'פיל', זה נחש ארסי שנוטף ארס ומכלה את האהבה ובמיוחד את החשק המיני….אז המין הופך ממגרש משחקים , לספר חשבונות . וממקום בו הלב נפתח ומתרכך לממלכת האגו שמכהה את התחושה והעונג.

טינה מגיעה כי אנחנו לא מתקשרים את האני האמיתי שלנו, טינה מגיעה כשאנחנו חושבים שהאחר אחראי לעונג שלנו ולצרכים שלנו , טינה מגיעה כשאנחנו רוצים שיקבלו אותנו אך לא מקבלים את האחר. טינה מגיעה כשאנחנו מצפים שבן הזוג יהיה אחר……טינה מגיעה כשיש תחושת חוסר אונים.

אז אני מחזירה אותנו למגרש המשחקים, מוסיפה כמה כלים שאפשר להזיז ולשחק איתם פותחת כמה דלתות של עונג. ופתאום משהו משתחרר, פתאום מתגלה דרך פתאום יש צעדים.

לאחר התהליך שעברנו, עומדת לפני אישה אחרת ….הרבה יותר סקסית , וקורנת.

אני קוראת לזה – אישה שמממשת את העוצמות שלה.

זה מן מקום כזה שמופיע כשאת מרגישה שאת במשחק. רק שהפעם את יודעת את החוקים, לקוביות הגורל יש פחות השפעה והרבה מהכלים בידיים שלך. את עושה מה שאת אוהבת , את פועלת מתוך העונג המקודש, את מבינה איך האש שלך פועלת ואיך לשמור עליה בוערת.

התקשורת והמודעות משחקים תפקיד מכריע ,ובסבלנות ובאהבה כולנו גודלים איתם.

0 0 votes
Article Rating
הרשמה להתראות
הודיעו לי על:
guest

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments